Tільки для SEBi - tikai sev, jeb nedienas ar SEB banku.

Atjaunojot Vārkavas draudzes kontu man SEB bankā piedāvāja nopirtkt kodu kalkulatoru no kā es atteicos, jo uz jautājumu vai ar ID karti ir iespējams pieslēgties un veikt operācijas viņi atbildēja apstiprinoši.

Jā varēs.

Līdz šim bija iespējams ar ID karti pieslēgties un apmaksāt rēķinus SEB bankā.

Rēķina apmaksa ar ID karti 2025. g. 23. janvārī.

Rēķina apmaksa ar ID karti 2025. g. 23. janvārī

 

Rēķina apmaksa ar ID karti 2025. g. 18. februārī.

Rēķina apmaksa ar ID karti 2025. g. 18. februārī

 

Rēķina apmaksa ar ID karti 2025. g. 24. martā.

Rēķina apmaksa ar ID karti 2025. g. 24. martā

 

Pēdējā veiksmīga rēķina apmaksa ar ID karti 2025. g. 20. maijā.

Pēdējā veiksmīga rēķina apmaksa ar ID karti 2025. g. 20. maijā

 

Konta apkalpošanas maksa bija 5 eiro, bet manas nedienas iesākās, kad SEB sadomāja, ka 'jāuzlabo' apkalpošana, tātad jāpaceļ arī cena no 5 uz 6 eiro. Pēc veiktajiem 'uzlabojumiem' es vairs nevaru SEB bankā apmaksāt rēķinus pieslēdzoties ar ID karti.

problēma ar spraudni

 

Ar SEB bankas ziņojumu instrumentu nosūtīju ziņu, ka nav iespējams apmaksāt rēķinu.

 

Komentārs pie audio. Izskrien latgaliskie vārdi – vydā t.i. iekšā.

 

SEB tehniskā palīdzība:

Vienīgais, tā kā jums izdodas pieslēgties ...

Tikko pati apliecināja, ka man izdodas pieslēgties un tad uzdod piecgadnieka līmeņa jautājumu:

Sakiet, vai tur ID karte ir ielikta lasītājā?

 

Tāda sajūta, ka cilvēks, kas sēž SEB bankas tehniskajā palīdzībā pats nekad nav veicis maksājumus. Nav svarīgi no kurienes atiet rēķins, jebšu rīkojums maksāt. Galu galā CSDD, elektrum, TET, namsaimnieks u.t.t., jo viņu mājas lapā netiek veikti maksājumi, bet tie tikai pāradresē uz bankas mājas lapu un tad tikai tur un vienīgi tur tiek veikts maksājums.

SEB banka: U nas vsjo v porjadke.

 

SEB banka mani pasūtīja pie e-paraksta uzturētāja, lai es tur risinot problēmas, jo pie viņiem esot viss kārtībā.

 

Es vērsos ne tikai pie e-paraksta uzturētāja, bet arī Latvijas Bankā, kuras pienākums uzraudzīt komercbanku darbību. No Latvijas Bankas atbildi vēl neesmu saņēmis, bet no e-paraksta uzturētāja gan.

Mans iesniegums e-paraksta uzturētājam.

Saņēmējs: eparaksts.lv

Sūtītājs: Felikss Šneveļs

Tel. 25565698

Iesniegums

Vairs nevaru apmaksāt rēķinus SEB bankā izmantojot ID karti, lai gan to iepriekš varēju, izmet sekojošo paziņojumu.

SEB sūda banka

SEB bankas pārstāvji apgalvo, ka šī problēma ir manā pusē, t.i. programmatūra, spraudņi u.t.t., ko es kategoriski noliedzu, jo es varu bez problēmām pieslēgties citiem resursiem:

Bez problēmām varu pieslēgties SWED bankai

neSEB bankā spraudnis darbojas

neSEB bankā spraudnis darbojas

neSEB bankā spraudnis darbojas

Kā arī eparaksts.lv

neSEB bankā spraudnis darbojas

neSEB bankā spraudnis darbojas

Izmantoju Ubuntu OS un pārlūks ir firefox. SEB bankas pārstāvis ieteica griezties pie jums.

eParaksts

Lūdzu paskaidrot vai arī iedot precīzu saiti, kā pareizi nokonfigurēt, lai varētu pieslēgties pie SEB bankas. Ja vaina tomēr ir SEB bankas pusē, lūdzu viņiem to norādīt un par to paziņot arī man.

Man ir jautājums: Vai resursam jāpiemērojas izstrādātajam spraudnim, vai arī spraudņa izstrādātājiem jāpiemēro spraudnis resursam, piemēram SEB bankas mājas lapai?

P.s.

Varu pieslēgties ar ID karti CSDD un latvija.gov.lv

2025. gada 15. jūnijs

Felikss Šneveļs

 

Sākotnējā atbilde no e-paraksta uzturētāja:

e-paraksta uzturētāja atbilde

e-paraksta uzturētāja atbilde

Tātad VAS ‘Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs’ manam pieteikumam piešķīra numuru Nr. SP-382633 un sprieda un sprieda un izsprieda:

e-paraksta uzturētāja atbilde

Rīga, Datums skatāms laika zīmogā Nr. 07-06-08/2025/1205

Felikss Šneveļs

e-adrese:XXXXXXXX

Par saņemto iesniegumu

Valsts akciju sabiedrībā “Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs” (tekstā – LVRTC) ir saņemta Jūsu 2025. gada 17. jūnija e-adreses vēstule, kurai pievienots iesniegums (tekstā – Vēstule), ar lūgumu skaidrot eID kartes darbību SEB internetbankā.

Izskatot Vēstuli, LVRTC sniedz šādu skaidrojumu.

LVRTC kompetencē nav sniegt skaidrojumus par citu pakalpojumu sniedzēju nodrošinātajiem risinājumiem. Tomēr, lai palīdzētu Jums pēc iespējas ātrāk nonākt pie risinājuma, esam veikuši izpēti Jūsu minētajā situācijā. Saskaņā ar SEB internetbankā norādītajām tehniskajām prasībām, SEB atbalstītās interneta pārlūkprogrammas ir Google Chrome, Safari un Edge. Mozilla Firefox pārlūks šajā vietnē netiek atbalstīts.

Paskaidrojam, ka ņemot vērā, ka Firefox pārlūks nav oficiāli atbalstīts, vietnē var nebūt nodrošināta pilna saderība ar eID kartei. Linux Ubuntu vidē var būt nepieciešama papildu konfigurācija, lai nodrošinātu pareizu eID kartes darbību (piemēram, pārlūka paplašinājumi, drošības iestatījumi).

Aicinām pieslēgties SEB internetbankai, izmantojot Google Chrome pārlūku. Pirms tam aicinām arī pārliecinieties, ka Jums ir uzstādīta jaunākā pārlūka versija un iespējots eParaksts paplašinājums: https://www.eparaksts.lv/lv/ palidziba/buj/ Datora_sagatavosana_ darbam_ar_eParakstu_ viedkartes/ Ka_iespejot_eParaksts_ spraudni_ Google_chrome_ interneta_parluka.

Gadījumā, ja identifikācija ar eID karti joprojām neizdodas, aicinām vērsties pie SEB bankas ar lūgumu sniegt atbalstu identitātes apliecināšanai šajā vietnē ar Latvijas eID karti vai izmēģināt mobilo risinājumu eParaksts mobile, šī risinājuma lietošanai nav nepieciešama īpaša datora sagatavošana darbam ar eParakstu. Vairāk par pakalpojumu lasiet šeit - https://www.eparaksts.lv/lv/ Produkti/Privatpersonam/ mid/apraksts.

Citu jautājumu vai neskaidrību gadījumā, aicinām sazināties ar klientu apkalpošanas centru, zvanot 67108787 vai rakstot eparaksts@eparaksts.lv.

Šis dokuments parakstīts ar drošu elektronisko parakstu un satur laika zīmogu.

Valdes priekšsēdētājs Ģirts Ozols

Kristīne Katšena

kristine.katsena@lvrtc.lv

e-paraksta uzturētāja atbilde

Secinājumi:

Bankas priekšā cilvēks izrādās mazs un melns.

Vieglāk taču neko nedarīt, tāpēc nav jābrīnās, ka Latvijas Valsts pasūtītie IT risinājumi ir sūda vērti. Balsošanas programmatūra nestrādā un daudzas, daudzas citas lietas par ko parastajam cilvēciņam pat nav sajēgas.

Pievienoju dažus izvilkumus no cilvēku atsauksmēm par SEB banku.

SEB bankas nedienas

SEB bankas nedienas

SEB bankas nedienas

Jāpiekrīt vien ir, ka normāliem datorspeciālistiem naudiņas nav, bet par SEB bankas IT speciālistu vari būt ja zini, kā lietot TikTok un tava tante ieņem atbildīgu amatu.

Uzticības reitings SEB bankai 1%.

Uzticības reitings SEB bankai 1%

SEB banka pasūtīja pie VAS 'Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs', bet tas paskatījās un vēlreiz paskatījās un pateica, ka bankai esot taisnība, jo tai ir LABS JUMTS, kā reketieru laikos.

Un nobeigumā odziņa uz tortes. Laikam, ka SEB banka ir nikna, ka kāds uzdrošinās tai ko pārmest un tāpēc tagad nevar ne tikai samaksāt ar ID kartes palīdzību, bet vairs nav iespējas pat ieiet SEB bankas kontā.

 

 
 

new

 

 

© 2025 Pax vobis